"Toți m-au furat". Alexandra Stan critică DUR casele de discuri din România: Industria din România este reprezentată de hoți

Data publicării:
Sursa foto: Alexandra Stan, Instagram
Descriere foto: Sursa foto: Alexandra Stan, Instagram

Alexandra Stan a dezvăluit faptul că mai mulți producători din România au furat bani de la ea, de-a lungul timpului.

Alexandra Stan a făcut mai multe acuzații dure, la adresa studiourilor de înregistrări, din România. Artista îi cataloghează pe toți cei din această industrie drept "hoți", pentru că, spune ea, majoritatea au furat bani de la ea. Alexandra Stan, face un apel pe această cale la toți cântăreții, cărora le spune să-și ceară drepturile pentru orice li se datorează, indiferent cât de mică este acea contribuție.

"Industria din România este reprezentată de hoți, că toți m-au furat . Ăsta e adevărul, m-au furat toți, mai puțin Universal Music, cu care lucrez acum. Adică până la ei, de asta am fost independentă și mi-am făcut casa mea de discuri, pentru că toată lumea m-a furat și nu sunt nebună. Le-am făcut audit, am aflat. Inclusiv Marcel. Și e normal că dacă Marcel m-a furat o dată, în milioane de euro, normal că n-am mai acceptat să fiu furată.

În România sunt o grămadă de producători care fac asta și acum vreau să le spun tutor artiștilor care vor să vină la București, să se mute, să semneze cu case de discuri: Nu există să nu aveți drepturi pe o piesă pe care ați compus, e exclus. Dacă tu ai compus un vers, trebuie să ai 1% sau cât trebuie să ai. Dar nu există să-și ia cineva drepturile, nu mai permiteți. Dacă tot permitem, tot se întâmplă.", a spus Alexandra Stan, la ProFm.

Alexandra Stan vorbește despre scandalul cu Cătălin Măruță

În urmă cu aproximativ un an, a avut loc un conflict între artistă și prezentatorul emisiunii de la ProTV. Motivul scandalului a fost faptul că vedeta filmase un material cu Cătălin Măruță, pe care aceasta i-a spus să îl difuzeze la o anumită dată. Acesta ar fi trecut peste cuvântul ei și l-ar fi difuzat cu două săptămâni mai devreme și, mai mult, ar fi făcut aluzie asupra faptul că ea este însărcinată, deși artistei i-a fost recomandat, pe vremea aceea, să nu facă copii, pentru că este prea riscant.

"Eu n-am nimic cu Măruță. Ideea este că a fost o lipsă de comunicare acolo, nici el n-a primit informațiile de la producătorii emisiunii și că n-a știut, adică eu nu cred că Măruță e rău intenționat și că a vrut el să-mi facă mie rău. Pur și simplu așa e emisiunea, formatul, dar atunci, în momentul ăla nu mă simțeam bine, aveam probleme de sănătate, treceam printr-o perioadă foarte greu și mi-a picat foarte aiurea și am reacționat. Măruță știe că țin la el și la Andra, ne știm de atâția ani, a venit în spital, la Constanța să mă vadă, când m-a bătut Marcel.", a mai spus ea.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Andreea Cercel | Categorie: Vedete

Get it on App Store Get it on Google Play