TOP CINEMA ''Encanto'' reuşeşte să fascineze publicul şi se clasează pe prima poziţie a box-office-ului nord-american

Data publicării:
Encanto
Descriere foto: Encanto

Magia noii pepite Disney, "Encanto", a reuşit să farmece publicul, asigurându-i locul fruntaş la box-office-ul nord-american în primul weekend de la lansare, potrivit estimărilor provizorii ale firmei de specialitate Exhibitor Relations publicate duminică

Filmul de animaţie, care urmăreşte aventurile unei adolescente obişnuite, Mirabel, născută într-o familie care trăieşte în inima munţilor din Columbia şi în care fiecare membru este înzestrat cu puteri magice, a acumulat încasări în valoare de 27 de milioane de dolari în trei zile şi 40,3 milioane după lansarea de miercuri, în ajunul uneia dintre cele mai populare sărbători în rândul americanilor, Ziua Recunoştinţei.


Mai puţin feerici, dar la fel de supranaturali, vânătorii de ectoplasme din "Ghostbusters: Afterlife" au o coborât pe poziţia secundă a podiumului, cu venituri de 24,5 milioane de dolari de vineri până duminică, în a doua săptămână de prezenţă în cinematografe.

Un melanj de dragoste, glorie şi trădare, lungmetrajul "House of Gucci", care relatează asasinarea lui Maurizio Gucci, moştenitorul casei de modă italiene Gucci, comandat de fosta sa soţie, Patrizia Reggiani, interpretată de cântăreaţa Lady Gaga, ocupă locul al treilea în acest clasament, cu încasări în valoare de 14,2 milioane de dolari în prima săptămână de proiecţii în cinematografele nord-americane.

Supereroii Marvel din producţia cinematografică "The Eternals" se clasează pe locul al patrulea, cu 7,9 milioane de dolari acumulaţi în al patrulea weekend de prezenţă pe marile ecrane (150,6 milioane de la lansare).

 

Adaptare a unui joc video cu zombi, filmul proaspăt lansat în cinematografe "Resident Evil: Welcome to Raccoon City", al şaptelea opus al francizei, a totalizat vânzări de 5,3 milioane de dolari, de vineri până duminică, notează Agerpres.


Restul clasamentului top 10 este ocupat de următoarele producţii:

6. "Clifford the Big Red Dog" (4,9 milioane de dolari)

7. "King Richard" (3,3 milioane de dolari)

8. "Dune" (2,2 milioane de dolari)

9. "No Time to Die" (1,8 milioane de dolari)

10. "Venom: Let There Be Carnage" (1,6 milioane de dolari)



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Maria Alexandru | Categorie: Cinematografie


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel