Teo Trandafir, reacție după ce s-a zvonit că emisiunea ei de la Kanal D va fi scoasă din grilă până la sfârșitul anului: „Televiziunile au încă nevoie de oameni ca mine”

Data publicării:
Sursa foto: Teo Trandafir, Instagram
Descriere foto: Sursa foto: Teo Trandafir, Instagram

Teo Trandafir a avut o primă reacție după ce s-a zvonit că show-ul ei de la Kanal D ar fi scos de pe post la sfârșitul anului.

Teo Trandafir a avut o pauză de emisie, vara aceasta. Ulterior, prezentatoarea TV a revenit cu un nou proiect un show matinal, de weekend, după trei luni de pauză. Recent, cancan.ro a scris că acum show-ul nu ar avea prea mare audiență, astfel că s-ar anunța noi schimbări în grila Kanal D.

Teo Trandafir, reacție după ce s-a zvonit că emisiunea ei de la Kanal D va fi scoasă din grilă până la sfârșitul anului

Prezentatoarea TV a declarat că aceast schimbare pentru ea nu a fost una majoră. 

„Schimbarea nu e neapărat mare, pentru că noi tragem în regim de live – deci nu ne oprim, filmăm şnur. Problema e schimbarea de ritm. Pentru că eu aveam înainte posibilitatea să mă întind la vorbă cu un invitat. Acum, făcând infotainment, totul trebuie să fie gândit la secundă, ca să intre complet. Din fericire, eu ştiu cât anume să vorbesc, lucru deprins din radio. Iar radioul nu pleacă din tine niciodată”, a spus vedeta pentru okmagazine.ro.

„Vin la documentare, pentru că sunt foarte multe subiecte. Înainte erau doar şase, acum sunt 20! Trebuie să văd fiecare material, ca să ştiu despre ce trebuie să vorbesc, să-mi fi făcut un speech înainte, să văd care sunt „predicatele“ (punctele de atins n.r.) în discuţia cu invitatul, să mi le „notez“ cu ­liniuţă în minte… Este o muncă năucitoare!”, a mai spus prezentatoarea de la Kanal D despre ritmul ei de muncă.

Întrebată ce va face dacă se va scoate din grilă emisiunea pe care o prezintă la Kanal D, Teo Show a spus:

Prima chestie care-mi trece prin minte ar fi următoarea mişcare: şase luni de pauză în care să iau meditaţii pe domeniul construcţiilor, într-o limbă care-mi este familiară: araba. Pe lângă asta, eu mai vorbesc şi franceza, şi engleza. Plec în Dubai, închiriez un apartament şi mă duc să mă angajez la o firmă de construcţii. Dar eu vreau să iau bani din ridicarea unei clădiri, nu din chiriile pe două camere decomandate. Sau pot să mă întorc la filologie, la fonetică. Dar am sentimentul că televiziunile au încă nevoie de oameni ca mine. Nu de alta dar, vorba regretatei Stela Popescu: «Fetiţă, ia uită-te tu în spate şi vezi cine vine după tine.» Şi m-am uitat…”.

Teo Trandafir, despre compromisurile pe care le-a făcut pentru audiență

 Într-un interviu recent, Teo Trandafir a explicat ce „compromisuri” a făcut pentru a aduce o audiență cât mai mare emisiunilor sale. Vedeta de la Kanal D a precizat că unul dintre ele este chiar sunetul manelelor.

„Eu am adus întotdeauna oameni care cântă manele pentru ei, pentru oameni, nu neapărat pentru piese! Că s-a întâmplat să și cânte, ghinion! Toată lumea mă înjură că am adus maneaua în România. Stai un pic, maneaua era acolo latentă, nu ieșea pentru că am inventat-o eu.

Ea aștepta, a găsit doar o găurică prin care să iasă. Nu mă simt foarte vinovată pentru asta, mai ales că oamenii gustau «big time», audiențele erau uriașe pe manea, de unde rezultă că nu e o greșeală. Tot ce face audiență uriașă pe un post de vedere comercial decent, care se respectă, este permis!

Asta se cere și îți dai seama imediat după audiențele de a doua zi de dimineață, de la 8:30. Există, bineînțeles, niște limite, pentru că de aia există CNA. Tu nu îți poți permite orice la televizor.

Mergi până într-o limită, după care te gândești și la propria conștiință, te gândești și la cei care te privesc și la inteligențele lor și la părerea pe care și-o vor forma în legătură cu tine. Și în funcție de toți factorii ăștia, iei o decizie!”, a declarat îndrăgita Teo Trandafir pentru cancan.ro



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Romina Băluță | Categorie: Vedete


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel