Start promiţător la box-office pentru pelicula 'No Time To Die' din seria 'James Bond'

Data actualizării: | Data publicării:
No time to die, captura foto Youtube/ James Bond 007
Descriere foto: No time to die, captura foto Youtube/ James Bond 007

Filmul ''No Time To Die'' a debutat în forţă la box-office, cu încasări de aproximativ 4,5-5 milioane de lire sterline (5,2-5,8 milioane de dolari) în prima zi de prezenţă în cinematografele din Marea Britanie şi Irlanda, au anunţat producătorii.

Cântecul de lebădă al lui James Craig în rolul lui James Bond a ajuns pe marile ecrane joi, după o îndelungată întârziere provocată de pandemie, şi a oferit puternic industriei cinematografice afectate de pandemie un impuls atât de necesar.

 

Încasările din prima zi de prezenţă în cinematografe a peliculei ''No Time To Die'' au fost cu aproximativ 13% mai mari comparativ cu cele ale ''Spectre'' din 2015 şi cu 26% sub cele ale ''Skyfall'' din 2012, au anunţat EON Productions, MGM, Universal Pictures International şi United Artists Releasing.

 

''No Time To Die'' va avea cea mai extinsă lansare în cinematografe din toate timpurile în Marea Britanie, filmul figurând pe afişele a 772 de cinematografe - cu 25 mai multe decât precedentul deţinător al acestui record, ''Star Wars: Rise Of Skywalker'', potrivit producătorilor.

 

Peste 30.000 de persoane au participat la proiecţiile de la miezul nopţii ale ''No Time To Die'', iar 1.620.000 de bilete au fost vândute în avans pentru primele patru zile de la lansare, conform studiourilor.

 

Numărul biletelor vândute în avans l-a depăşit pe cel al ''Spectre'' cu peste 12% şi a fost similar cu cel înregistrat pentru ''Skyfall'', potrivit producătorilor.

 

''No Time To Die'', regizat de cineastul american Cary Joji Fukunaga, a cărui distribuţie îi include de asemenea pe Lea Seydoux, Rami Malek şi Lashana Lynch, se preconizează că va obţine încasări de 90 de milioane de dolari în primul weekend, notează Agerpres. 

 

Pelicula va fi disponibilă şi în ţări precum Brazilia, Germania, Italia, Japonia, Mexic şi Spania.

 

Filmul va fi lansat în America de Nord, a doua cea mai importantă piaţă de film din lume, după China, la data de 8 octombrie. 



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Bianca Moldoveanu | Categorie: Cinematografie


Get it on App Store Get it on Google Play



pixel