Saveta Bogdan, despre teama cu care trăiește de 45 de ani încoace: „M-am pus în genunchi și am aprins lumânări în casă”

Data publicării:
Captură video Youtube/ Cătălin Măruță
Descriere foto: Captură video Youtube/ Cătălin Măruță

Saveta Bogdan a dezvăluit care este cea mai mare teamă a ei, de 45 de ani încoace.

Saveta Bogdan este mereu cu zâmbetul pe buze. Cu toate astea, puțini știu că, în urmă cu 45 de ani, artista a văzut moartea cu ochii. De atunci, interpreta de muzică populară nu mai are liniște. Recent, artista a povestit care este cea mai mare teamă a ei.

Saveta Bogdan, marcată pentru tot restul vieții de cutremurul din 1977

Artistei îi este frică de cutremur, asta după ce a trecut prin cel din 1977, care a provocat peste 1.500 de victime. Saveta Bogdan a povestit că se afla în București, în cartierul Balta Albă,în momentul în care s-a produs marele cutremur. Din fericire, cântăreața locuia la casă.

„Eu am vrut să ies și când am pus piciorul pe prag, a căzut hornul de la casă jos. Am tras o spaimă atunci de nu am mai putut”, și-a amintit Saveta Bogdan cutremurul din 1977 în emisiunea „Exclusiv VIP” de la Prima TV.

„M-am pus în genunchi și am aprins lumânări în casă”

În anul 2018, când a avut loc un cutremur în România, Saveta Bogdan s-a speriat îngrozitor și  a retrăit momentele din anul 1977.

„A mai fost un cutremur în 2018. Mi-era milă de niște cănițe suflate cu aur. Atunci am zis că mi se sparg. M-am pus în genunchi și am aprins la lumânări în casă. Mie îmi părea rău și de cănile alea. Acum stau la etajul trei, dar mă rog ca dacă vine un cutremur să nu fiu în casă”, a adăugat interpreta de muzică tradițională.

Saveta Bogdan, la un pas de MOARTE

Saveta Bogdan a mărturisit faptul că a trecut prin mai multe întâmplări paranormale, de-a lungul timpului. Toate au legătură cu membrii familiei, care au avut grijă de ea la un moment dat și au încercat să îi transmită mesaje. Mai mult, aceasta și-a adus aminte și de o întâmplare din copilărie, în urmă căreia putea să-și piardă viața.

"Cea mai gravă trăznaie am făcut-o când aveam doi ani jumate. La noi palincă se făcea la cazan. M-am dus, am pus gura la țeavă și am băut, crezând că e apă. După ce am înghițit câteva guri am stat frumos în comă două nopți și două zile, la spital. Ai mei au crezut că am murit, deja chemaseră femeile să descânte, să–mi facă frecții. Erau siguri că voi muri. Mi-am revenit până la urmă dar, de atunci, nu mai pot să beau absolut nimic, nici măcar o gură de bere.", a dezvăluit Saveta Bogdan, potrivit fanatik.

Interpreta de muzică populară a primit mesaje paranormale

"Primul l-am avut cu mama. Era frig în casă și am dat drumul la aerotermă. De oboseală, am adormit și am uitat s-o opresc. Tocmai murise mama și, înainte să adorm, țin minte că m-am gândit: Doamne, dacă adorm, să mă treziți, să nu mor în somn.

Și am auzit o pocnitură așa de mare în ușa încât m-am trezit și am știut imediat că a fost spiritul mamei care m-a ajutat.", a povestit Saveta Bogdan.

A doua întâmplare paranormală din viața Savetei Bogdan

"Al doilea episod a fost cu fratele meu care a murit acum doi ani. M-am dus la el la spital, dar nu știam că este atât de grav bolnav, pentru că el s-a ascuns de mine, a luat o hepatită de la stomatolog și nu mi-a spus nimic.

Am ajuns la spital, după operația lui, și m-am dus direct la șefa de salon s-o întreb de el. Mi-a spus: Doamna Saveta, trebuie să vă pregătiți pentru ce e mai rău, fratele dvs are hepatită B și nu s-a tratat deloc'. Am făcut un șoc pentru că mi-a spus că-n orice zi poate muri. Asta a fost cea mai mare lovitură din viața mea.

Am fost la el într-o vineri. Și sâmbătă dimineață, la ora 9.25, am deschis geamul. Iar pe geam mi-a apărut un abur în formă de petală de trandafir. I-am auzit vocea fratelui meu. Am știut că a murit. Peste 2 minute m-a sunat nepoata mea, de la spital, și mi-a confirmat.", a mai declarat Saveta Bogdan.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News