Provocările afacerii cu produse cosmetice de lux. Emanuela Gheorghiță: Se întâmplă și la case mai mari

Data publicării:
FOTO: Freepik @pressahotkey
EXCLUSIV
Descriere foto: FOTO: Freepik @pressahotkey

Emanuela Gheorghiță, doctorand în farmacie și creator de produse cosmetice de lux, a vorbit la Mi-Th Influencer despre direcțiile pe care afacerea sa trebuie să le urmeze după lansare.

”Lansarea a fost gândită către univers și lucrurile au venit. (...) Noi fiind un produs luxury fresh, le fac pe comandă, în loturi mici”, a spus Emanuela Gheorghiță, CEO Cosmetrice, în cadrul emisiunii Mi-Th Influencer de la DC News TV și Spectacola.

”În urma acestei lansări ți-au venit niște parteneri, nu îi poți numi clienți, client este când ai un business la colțul străzii și vinzi. Aici sunt niște parteneri de fapt, căci mergi pe testare, iar valoarea este dată de cine este în spate, că dacă îl vedea undeva pe un raft, nu sunt sigură că îl cumpăra. El vine că ești tu acolo, tu ești sufletul produsului, energia ta este în produs.

Tu acum lucrezi tare la primele parteneriate, dar dacă vor mai veni parteneriate de același nivel de raft, îți va fi mult mai ușor pentru că ele sunt deja făcute, tot ce îți rămâne, în loc să pui 100 de ml pui 1 litru, fiindcă în loc să faci 5 produse vei face 50. Asta presupune să ai o altă linie de producție, altă împachetare.

De fapt, la tine chestia asta începe să se lărgească și după ce le-ai lansat trebuie să susții produsul pe raft. După care, tot ce ai lansat, tu trebuie să continui cu evenimentele de genul celui de la magazinul de mobilă,  tu trebuie să continui să fii prezentă pe piață, nu ai să rămâi cu doar doi parteneri.

Apar târgurile, nu poți să stai în spate când ai niște parteneri, trebuie să te duci la târguri, bune, rele, ești la început, iar numele trebuie să apară peste tot, lumea trebuie să primească, trebuie să fii pe scenă.

Se deschid niște direcții, dacă în urma unor evenimente tu ai simțit nevoia să îți tragi sufletul, în urma deschiderii de noi piețe, că parteneriat înseamnă piață, de fapt tu trebuie să te multiplici și să susții 10-15 direcții. Dacă ni se pare că a fost greu, de abia acum începe greul”, a explicat Thea Haimovitz, realizatoarea emisiunii, dar și expert în dermato-cosmetice.

Emanuela Gheorghiță: Le-am luat în calcul, nu e nimic nou

În acest sens, Emanuela Gheorghiță a afirmat că a luat în calcul riscurile afacerii pe care a construit-o alături de soțul său, care a văzut că pasiunea sa poate fi transformată într-o afacere care să aducă multiple satisfacții.

”Am luat în considerare, știm ce este de făcut. Se poate produce rețeta astfel încât să nu știe nimeni formula. M-am și gândit cum se poate face. Se întâmplă și la case mai mari, se va întâmpla și la noi. Deja ne pregătim pentru o investiție pentru trecerea de la o facilitate tip laborator științific autorizat către o micro-fabrică de cosmetice.

Și atunci avem proiectul de lansare pe la târguri, am în plan să particip la conferințe, cu lucrări științifice. Le-am luat în calcul, nu e nimic nou și nu ne sperie. Este un circuit normal pe care îl așteptăm. În acel moment trebuie să fiu un foarte bun delegator, acum sunt executant și coordonator, dar trebuie să învăț să fiu un delegator foarte bun, ceea ce nu este o problemă, fiindcă am lucrat în industria medicală pe funcție de conducere și este bine”, a mai spus Emanuela Gheorghiță.

Mai multe în video:

 

Youtube video image



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Sonia Baciu | Categorie: Lifestyle


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel