Produsele de păr pe care nu trebuie să le folosești în timpul iernii. Îți pot distruge podoaba capilară

Data publicării:
Sursa foto: unsplash, autor PAN XIAOZHEN
Descriere foto: Sursa foto: unsplash, autor PAN XIAOZHEN

Există o mulțime de lucruri pe care trebuie să le bifați de pe lista de lucruri pe care trebuie să le faceți, pe măsură ce se instalează sezonul rece. Pentru început, veți dori să vă protejați casa împotriva iernii și să vă schimbați garderoba de vară. Dar v-ați gândit că ar putea fi nevoie să vă schimbați și modul în care vă îngrijiți părul? Vremea rece îți poate afecta șuvițele și ar trebui să te gândești să îți schimbi rutina pentru ca totul să arate și să se simtă bine pe tot parcursul anului. 

Citește mai departe pentru a afla la ce produse ar trebui să renunți în această iarnă.

Șampoane clarifiante

Șampoanele clarificatoare sunt un instrument popular în lumea îngrijirii părului, deoarece ajută la o curățare în profunzime a șuvițelor tale din când în când. Dar s-ar putea ca această resetare să trebuiască să aștepte până după lunile mai reci, potrivit Krysta Biancone,  hair stylist.

"Șampoanele clarificatoare sunt prea dure pentru iarnă", avertizează ea. "Acestea îndepărtează uleiurile naturale, lăsând scalpul uscat și cu mâncărimi".

Spray-uri cu sare

Nu vă faceți griji nici în ceea ce privește încercarea de a obține bucle perfecte în timpul iernii. Kira Byrd, hair stylist, spune pentru Best Life că le recomandă oamenilor să evite folosirea spray-urilor cu sare și a altor produse volumizatoare sau texturizante atunci când este frig afară.

"În timp ce acestea pot oferi o textură de plajă grozavă în timpul verii, vor cauza prea multă uscăciune atunci când părul este deja predispus la asta", explică Byrd.

Uleiuri grele

Vă gândiți să scoateți uleiurile grele, unturile sau cerurile pentru a preveni orice creț? Atât Byrd, cât și Biancone spun că este un lucru pe care îl recomandă să nu îl faceți.

"Cu aceste produse, puțin este suficient, iar acestea pot adesea îngreuna prea mult părul", avertizează Byrd.

Biancone spune că această greutate adăugată face ca uleiurile grele, unturile sau cerurile să nu fie produse "grozave" de folosit când este frig. "Acestea pot face ca părul să arate plat și să se simtă rigid", notează ea.

Produse de styling

Sprayul de păr este ceva ce multe dintre noi folosim zilnic, dar s-ar putea să trebuiască să-l schimbați pe măsură ce se instalează iarna.

"Produsele de styling pe care le folosesc mai puțin iarna sunt fixativele și gelurile", spune Lisa Abbey, hair stylist, pentru Best Life. Asta pentru că atât fixativul, cât și gelurile au un conținut ridicat de alcool, potrivit lui Abbey.

"Produsele cu un conținut ridicat de alcool au tendința de a usca părul și îl pot face mai predispus la deteriorare și rupere", explică ea. "Atunci când folosești aceste produse în anotimpurile cu vreme caldă, umiditatea din aer ajută la adăugarea de umiditate în păr, ceea ce combate efectul de uscare al produselor tale. În anotimpurile mai reci și mai uscate, lipsa de umiditate din aer face ca aceste produse să o atragă din firul de păr în schimb, lăsând părul să arate și să se simtă uscat și fragil."

Trebuie să te străduiești să menții umiditatea în părul tău atunci când este frig afară

În general, hairstiliștii spun că este esențial să schimbați produsele pe care le folosiți în timpul iernii, deoarece "aerul rece de afară, împreună cu căldura uscată din interior, pot afecta foarte mult părul, făcându-l să devină fragil și uscat", potrivit lui Byrd. Părul tău are nevoie de mai multă hidratare în aerul uscat și va reacționa la anumite produse în mod diferit față de cum o face vara, împărtășește Biancone.

"Cheia este să aveți grijă sporită în menținerea părului hidratat în timpul sezonului rece", spune Byrd. "Nu vă fie teamă să schimbați produsele după cum este necesar."



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Romina Băluță | Categorie: Sanatate


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel