Pierderea în greutate: 5 greșeli GRAVE pe care le fac oamenii atunci când încearcă să piardă grăsime de pe burtă

Sursa foto: unsplash, autor Towfiqu barbhuiya
Descriere foto: Sursa foto: unsplash, autor Towfiqu barbhuiya

Burta proeminentă este cea mai frecventă problemă în rândul persoanelor supraponderale și obeze. Deși atât bărbații, cât și femeile se confruntă cu problema burții umflate, primii sunt mai predispuși la ea decât cei din urmă. La femei, grăsimea se acumulează, de obicei, în zona șoldurilor. În cazul bărbaților, este vorba întotdeauna de abdomen. În plus, tipul de grăsime depusă în abdomen este mai periculos decât cele care se găsesc în celelalte părți ale corpului. Acest tip de grăsime, cunoscută și sub numele de grăsime viscerală, crește riscul de probleme cardiace. Ceea ce face ca lucrurile să fie complexe este faptul că arderea grăsimii din această zonă nu este deloc ușoară. Poate deveni și mai dificil dacă nu faceți alegeri conștiente. Iată cinci greșeli comune pe care le fac oamenii atunci când încearcă să piardă grăsimea de pe burtă.

 

Pierdere în greutate țintă

Pierderea în greutate țintă este un mit. Nu puteți pierde în greutate într-o anumită zonă la un moment dat. Atunci când mâncați corect și faceți exerciții fizice, organismul începe să piardă în greutate din diferite părți ale corpului. Este dificil de spus din ce parte veți pierde în greutate mai întâi sau puteți controla acest lucru. Chiar dacă efectuați exerciții, vizând o anumită zonă, există șanse minime să slăbiți mai întâi din acea zonă.

Înfometarea

A muri de foame pentru a pierde kilograme este cea mai mare greșeală pe care o fac oamenii atunci când încearcă să slăbească. Înfometarea, de fapt, duce la deficiență de nutrienți și slăbiciune. În plus, poate fi un motiv pentru acumularea de grăsime viscerală. Asta pentru că, atunci când organismul nu primește suficiente substanțe nutritive necesare funcționării, păstrează grăsimile, ceea ce face dificilă arderea lor. Modul ideal este să mănânci la timp și în cantitatea potrivită.

Obiceiuri de viață proaste

Creșterea în greutate nu este doar rezultatul unei alimentații excesive sau al inactivității fizice. Aceștia doi sunt factorii esențiali, dar și alți factori legați de stilul de viață joacă un rol la fel de important. Fumatul, consumul excesiv de alcool și obiceiurile proaste de somn pot contribui, de asemenea, la acumularea de grăsime în zona mediană. Chiar și un nivel ridicat de stres vă poate sabota obiectivele de pierdere în greutate.

Nu faci mișcare suficientă în timpul zilei

Pentru a pierde în greutate în mod eficient și ușor, nu este suficient să faceți exerciții doar o dată pe zi. Trebuie să rămâneți activ pe tot parcursul zilei. Cu cât sunteți mai activi, cu atât mai repede veți ajunge în formă. În plus, dacă aveți un loc de muncă așezat, aveți grijă de postura dumneavoastră. Aplecarea poate duce la acumularea de grăsime în abdomen.

Consumul insuficient de apă

Consumul suficient de apă într-o zi este esențial pentru a pierde kilograme. Chiar dacă nu reușiți să beți suficientă apă într-o zi, s-ar putea să ajungeți să mâncați mai mult decât de obicei. Toate caloriile suplimentare consumate în timpul zilei s-ar acumula în zona mediană, făcându-vă să vă îngrășați. Băutul unei cantități suficiente de apă și alte lichide într-o zi vă poate ajuta să vă gestionați poftele și să limitați aportul zilnic de calorii, potrivit timesofindia.com

 



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Romina Băluță | Dată: 19 apr, 21:53 | Categorie: Sanatate
Get it on App Store Get it on Google Play