Paul McCartney își promovează noul albumul în 12 orașe diferite. Care sunt acestea

Data publicării:
Paul McCartney, instagram
Descriere foto: Paul McCartney, instagram

Muzicianul britanic Paul McCartney a ales 12 oraşe din lumea întreagă, pentru a prezenta cântecele de pe noul său album intitulat "McCartney III

O inscripţie murală plasată în zona centrală a capitalei mexicane anunţă că pe 18 decembrie va fi lansat rezultatul a ceea ce el a numit "rockdown", situaţia de carantină în care s-a trăit aproape întregul an 2020.

"Scrisă, compusă şi produsă de Paul McCartney', scrie la sfârşitul partiturii piesei intitulate "'Pretty Boys", a cărei inscripţionare a fost împărtăşită chiar de autor la 6 decembrie pe reţelele de socializare într-un scurt videoclip.

Ciudad de Mexico este una dintre cele 12 oraşe ale lumii, pe ale căror ziduri muzicianul britanic a decis să-şi împărtăşească noua sa producţie muzicală.

La Toronto, Los Angeles şi Sydney, de exemplu, au fost dezvăluite piesele "Women and Wives", "Deep Deep Feeling" şi "Lavatory Lil", pe care numeroşi fani le-au împărtăşit deja pe reţelele de socializare.

Albumul, care va fi lansat la sfârşitul acestui an, se numeşte "McCartney III" şi este rod al carantinei impusă de pandemia de coronavirus.

Potrivit fostului membru Beatles, el nu avea planificat nimic concret în ce priveşte muzica, dar şi-a dat seama că în această perioadă petrecută în casă a compus mai multe piese pentru sine, pe care a dorit până la urmă să le împărtăşească cu publicul său.

În 2020 se împlineşte jumătate de secol de când artistul a lansat, în 1970, primul său album solo intitulat "McCartney".

În 1980 el a lansat "McCartney II", iar 40 de ani mai târziu el prezintă publicului cel de-al treilea volum intitulat "McCartney III"



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Romina Băluță | Categorie: International


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel