Netflix, două zile „la liber”. Compania încearcă o nouă strategie pentru atragerea abonaților

Data publicării:
David Balev, foto unplash
Descriere foto: David Balev, foto unplash

Pandemia și-a pus cuvântul în toate domeniile de afaceri. Netflix acționează și apeleaza la o nouă strategie pentru a nu pierde din abonati. 

Două zile gratuite de Netflix. Platforma încearcă să atragă abonați noi și va oferi acces la întreg conținutul pentru două zile, potrivit serialenetflix.

Sub titlul de „StreamFest”, orice utilizator poate vedea gratis toate producțiile timp de două zile. „Testul” celor de la Netflix va debuta în decembrie și va fi disponibil, pentru început, doar în India. Ulterior va fi extins și în alte țări.

Netflix, la fel ca alte companii, a renunțat la cele 30 de zile drept perioadă de testare, iar StreamFest poate fi percepută ca o perioadă de probă de scurtă durată.

De asemenea, compania din America a eliminat temporar paywall-ul pentru unele producții proprii. Totodată, în ultima perioadă au venit pe platformă 2,2 milioane de noi utilizatori, o diferență față de așteptările oficiale de 2,5 milioane.

Totuși, veniturile celor de la Netflix au crescut în ultima perioadă. Compania americană a ajuns la câștiguri de 6,44 miliarde de dolari.



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Florentina Arcu | Categorie: Cinematografie


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel