Nea Marin a ajuns la spital chiar înainte de a încheia filmările pentru noul sezon al emisiunii „Poftiți pe la noi! Poftiți la târg”. Ce s-a întâmplat cu celebrul coregraf

Data publicării:
Nea Marin, Facebook
Descriere foto: Nea Marin, Facebook

Nea Marin a ajuns pe mâna medicilor chiar înainte de a încheia filmările pentru noul sezon al emisiunii „Poftiți pe la noi! Poftiți la târg”. Anunțul a fost făcut de către celebrul coregraf.

Nea Marin a încheiat cu succes filmările pentru noul sezon al emisiunii „Poftiți pe la noi! Poftiți la târg”. Cu toate astea, celebrul fotograf a ajuns pe patul de spital chiar înainte de a pune la punct toate detaliile pentru show-ul care umează să fie difuzat în curând.

Nea Mărin a ajuns la spital chiar înainte de finalul sezonului

Anunțul a fost făcut chiar de către Nea Marin, care nu a dat prea multe detalii despre starea sa de sănătate, însă a promis că o să vorbească despre acest subiect, la un moment dat.

„A fost prima oară când am reușit să ajungem în Republica Moldova, am găsit datini extraordinare și o mâncare…nici nu am cuvinte! Sezonul ăsta a mai venit cu o premieră, deloc plăcută pentru mine. În ultima zi de filmare am ajuns la spital, o să vedeți exact ce s-a întâmplat!”, a declarat Nea Mărin.

Ce mănâncă Nea Marin, în fiecare dimineață, la ora 7

Nea Marin, cunoscut de publicul larg din cadrul emisiunilor pe care le realizează pe Antena 1, se menține într-o formă fizică excelentă la vârsta de 64 de ani. Artistul are, în continuare, mari performanțe, când vine vorba de dans, având, de cele mai mult ori, mult mai multă energie decât au vedetele din cadrul emisiunii sale. Mai mult, pe lângă dans, Marin Barbu spune că obișnuiește să facă mișcare chiar de la primele ore ale dimineții, fie că vorbim despre înot sau mersul cu bicicleta.

„De ani de zile îmi încep diminețile făcând mișcare. La primele ore, înot sau merg cu bicicleta. În timpul liber îmi place să călătoresc, iar de când a ieșit soția la pensie, mergem împreună cu nepoții prin locurile frumoase pe unde am filmat eu. De Sărbători, am fost în Maramureș și în Bucovina.”, a dezvăluit Nea Marin, potrivit viva.

Ce dietă urmează Nea Marin

Nu este întâmplător faptul că dansatorul de folclor arată atât de bine la vârsta sa. Acesta are un stil de viață extrem de ordonat și echilibrat, de la care nu se abate niciodată. Așadar, Nea Marin spune că își începe ziua cu același mic dejun întotdeauna, după care urmează prânzul și cina, toate la aceleași ore fixe, bine stabilite deja.

„Nu sunt un gurmand și mănânc foarte multe legume și fructe. Îmi place să îmi pregătesc singur micul dejun și cina, de prânz se ocupă soția, iar mesele sunt întotdeauna la ore fixe. În fiecare dimineață la 7.00 mănânc roșie, ardei, castravete, brânză de la țară și beau o cană de ceai. Prânzul este la 13.30, iar cina la 18.30-19.00.”, a mai spus el.

Mai mult, acesta spune că sunt aproximativ 20 de ani de când nu mai consumă carne de porc, bazându-se, în principiu, pe carnea slabă și pe cea naturală, de la țară.

„Nu mănânc mezeluri, iar timp de douăzeci de ani, de la 40 la 60 de ani, nu am consumat carne de porc și mi-a fost foarte bine. De trei ani și jumătate încoace am început să mănânc foarte puțin. Îmi place carnea de rață, gâscă, curcă, bibilică, în principiu carne de țară, de la mătuși sau prieteni…”, a mai spus el.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News