Marilu, despre zvonurile cu strategia de marketing: „Am monetizarea oprită pe Youtube de peste 2 ani. Mi se pare deplasat”

Data actualizării: | Data publicării:
foto: Marilu/YouTube
Descriere foto: foto: Marilu/YouTube

Marilu Dobrescu explică tot ce s-a întâmplat după despărțirea de Iustin Petrescu, pe contul său de YouTube.

După despartirea de Iustin Petrescu, Marilu a venit, pe contul ei de YouTube, cu o serie de declarații sincere și deschise, aducându-și propriile perspective asupra experienței sale și răspunzând întrebărilor și speculațiilor aduse de comunitatea din online.

Cu toate că a fost o perioadă dificilă, Marilu a dorit să împărtășească câteva gânduri și să încheie acest capitol al vieții sale.

Una dintre primele sale observații a fost legată de reacția publicului față de vulnerabilitatea pe care a arătat-o în mediul online. Pentru ea, această atenție a fost neașteptată și copleșitoare, o experiență nouă și chiar dificilă, dar spune că se simte pregătită să facă față acestor provocări. 

Te-ar putea interesa și: Marilu, declarație uimitoare după despărțire: „Casa a fost dintotdeauna a mea, luată cu banii mei. Nu a existat niciun partaj”

„Vreau să vin cu niște update-uri, ca să închidem și capitolul ăsta al vieții mele”

Marilu recunoaște că această experiență urmează să vină cu alte provocări majore pentru ea. Spune că își dorește să se concentreze pe găsirea unui echilibru în privința intimității și pe îmbunătățirea empatiei față de sine în această perioadă. 

„Nu știu dacă carific este cuvântul potrivit pentru ce vreau să fac astăzi, dar vreau să vin cu niște update-uri, ca să închidem și capitolul ăsta al vieții mele. 

După ce am lansat procedura secretă, a fost și încă este un haos. Totul este foarte copleșitor, pentru că niciodată nu m-am mai arătat atât de vulnerabilă pe online. E destul de nefiresc pentru un om să se arate astfel în fața unui public atât de larg. Și pentru mine a fost mult.

Chiar dacă nu m-am așteptat la toată atenția pe care a primit-o și o primește această perioadă din viața mea, e copleșitor, e mult, dar, vorba aia, mama a crescut o femeie puternică și trec eu prin toate, nu e problemă de asta.

Am un nou început al vieții, am lăsat ceva în urmă, am trecut prin niște lucruri în ultimii ani, a fost și frumos, dar a fost și greu, pe alocuri. 

Dacă până acum nu mă dărâma nimic, odată cu experiența asta nu știu dacă mai e ceva pe planeta asta, o întâmplare prin care să trec și care să mă pună la pământ. 

Legat de intimitate, vreau să știu cum să trag linia asta a intimității. Trec printr-un proces de refacere, de restabilire a echilibrului și pentru asta vreau să-mi dau timp, să nu pun presiune pe mine, e foarte important. Învăț foarte mult empatia legată de sine în perioada asta”, a spus Marilu. 

A fost o strategie de marketing?

O altă chestiune punctată de Marilu este legată de presupunerile că această experiență ar fi fost o strategie de marketing. Ea respinge categoric această idee, subliniind că nu și-a dorit niciodată să obțină beneficii financiare din viața sa personală și că a ales să nu monetizeze videoclipurile sale pe YouTube, deși ar fi putut să facă acest lucru. Marilu explică că aceste filmări au fost inițial destinate să fie un cadou pentru viitorul copil, pentru a vedea cât de mult s-au chinuit ei să îl aducă pe lume, dar au ajuns să fie integrate în documentarul pe care l-a și publicat în urmă cu 3 săptămâni, intitulat ,,Procedura secretă”. 

„Platformele mie nu-mi dau bani. Ar putea să-mi dea bani, dar nu mă interesează banii de la platforme. Toți banii pe care îi fac sunt doar din reclame. Eu am monetizarea oprită pe Youtube de peste 2 ani, dacă nu cumva s-au făcut 3. Pentru că eu consider Youtube-ul locul meu de suflet și mereu o să fie așa. Mi se pare deplasat din partea mea să pornesc monetizările. Nu pot să vizualizez să vă vină reclame pe măsură ce suntem aici ca între prieteni.

Din 2 milioane de vizualizări pe „procedură” (n.r. videoclipul „Procedura secretă”), vă garantez că puteam să fac foarte bine mulți bani, dar nu am vrut să monetizez. Dacă vă uitați, nu aveți nicio reclamă. La orice video vă uitați la min e, o să vedeți că nu aveți reclame, maxim la alea vechi de vreo 4 ani, dar la astea noi nu există monetizare”, a mai spus aceasta.

Te-ar putea interesa și: Erika Isac s-a confruntat cu anxietatea severă și depresia: „Am ajuns în punctul cel mai înalt. Cel mai mult a contat să trag eu de mine”

„M-am simțit jignită doar gândindu-mă că cineva ar putea gândi așa ceva”

Marilu exprimă un puternic sentiment de indignare față de presupunerile că experiența sa personală ar putea fi redusă la o simplă schemă de marketing. Pentru ea, această idee este profund jignitoare, deoarece nu poate fi redusă la simplul scop de a atrage atenția sau de a obține beneficii materiale.

Ea subliniază absurditatea unei astfel de presupuneri, întrebând retoric cum ar fi posibil să trăiești patru ani și să treci prin toate procedurile necesare pentru a aduce pe lume un copil doar în scopuri de marketing. Pentru Marilu, faptul că unele persoane ar putea interpreta povestea ei ca pe o schemă de marketing reflectă lipsa lor de înțelegere a poveștilor reale prezentate pe platformele online.

„M-am simțit jignită doar gândindu-mă că cineva ar putea gândi că așa ceva ar putea să fie doar o schemă de marketing. Cum să gândești o schemă de marketing la nivelul ăsta? Să te injectezi 4 ani, să treci prin toate procedurile, ca să aduci o ființă pe lume. Nu. Când trăiești viața, ai parte de experiențe. Poate că unii văd o schemă de marketing, pentru că nu văd genul ăsta de „povești reale” pe online. 

Noi, când am început să face filmările respective, erau, practic, din această filmare pe care voiam să i-o facem cadou copilului în viitor. Aceste filmări au ajuns să fie în acest vlog-documentar. Era dorința mea foarte mare să vadă viitorul copil cât s-au chinuit părinții lui să-l facă. Noi am luptat foarte mult. Și pentru relația noastră. 

Acum, desigur, cu ochii din ziua de astăzi, da, nu am procedat bine cu multe chestii, pe parcurs. Că în viața mea acum nu m-aș gândi după 2 luni de zile să vreau să fac un copil cu un partener cu care am început o relație. Mi se pare un gest, într-adevăr, iresponsabil. Dar nu mă blamez pe mine de acolo, pentru că aveam 21 de ani. 

Acum urmează să fac 26. Sunt mândră că am luat anumite decizii, care m-au dus în punctul în care să învăț și să știu cum să fac lucrurile pe mai departe. Oricât de greu a fost, nu aș schimba nimic”, a încheiat Marilu.

 



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Ana-Maria Bugiu | Categorie: Vedete


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel