Lidia Fecioru, despre factorii care distrug o relaţie: "Oamenii nu iartă şi nici nu uită"

Data publicării:
Lidia Fecioru, captură video Antena 3
Descriere foto: Lidia Fecioru, captură video Antena 3

Lidia Fecioru a dezvăluit care sunt factorii care distrug o relaţie.

Bioenergoterapeutul Lidia Fecioru a dezvăluitt, în cadrul emisiunii Adevăruri Ascunse, de la Antena 3, care sunt factorii care distrug o relaţie.

”Schimbarea partenerilor: Ar trebui să ne schimbăm fiecare într-un fel după placul celuilalt. Adică să ne adaptăm. Trebuie să ţinem cont de părerea partenerului, altfel relaţia se va lovi de un zid. Trebuie să te poţi schimba tu ca partenerul să se poată schimba în conformitate cu tine. Sunt puţine lucruri pe care le putem schimba la persoana de lângă noi.

Alcoolul: Este la alegerea fiecăruia să bea sau să nu bea. Nici la un psiholog nu poate fi dus, dacă nu vine din interiorul persoanei.

Părinţii: Cel mai bun bărbat pentru o femeie este acela care îşi respectă părinţii. Acest tip de bărbat nu va renunţa niciodată la părinţii săi, îşi va căuta o femeie care să accepte acest lucru.

Certurile în public: lumea nu prea se ceartă în public. Deobicei îşi fac semne şi înţeleg despre ce este vorba.

Tăcerea: Dacă noi nu spunem, celălalt nu trebuie să ghicească de ce suntem noi supăraţi. Fiecare trebuie să spună de ce este supărat.

Incapacitatea de a ierta: Este o mare problemă, oamenii nu iartă şi nici nu uită. Dacă nu poţi să ierţi, măcar ignoră.

Neîncrederea şi gelozia sunt o altă problemă în cuplu. Niciodată o gelozie nu este neîntemeiată.

Dorinţa de manipulare este la toată lumea, dar nu este o problemă atât de mare. Dacă vrei să te laşi manipulat, accepţi acest lucru", a spus Lidia Fecioru, în cadrul emisiunii Adevăruri ascunse de pe antena3.ro.

Cum să treci mai ușor peste o despărţire

Nu este uşor deloc. Sunt dureri crunte şi ele vin pe rând. În primul rând, apare negarea. Spui că nu e adevărat ce se întâmplă. Negarea este prima care apare. Unii rămân blocaţi într-una dintre etape. Aşa vedem multe cazuri în care şi-au pus capăt zilelor. Apare negarea, furia, negocierea şi depresia. Dacă a eşuat negocierea, se duc spre depresie. Acceptarea este să acceptăm că asta este. 

Unul spune că vrea să se despartă, iar celălalt nu. Eşti pus în faţa faptului împlinit. Sunt tot felul de lucruri. Chestia vine şi cu frustrare şi cu durere. Că poate că unul suferă mai puţin. Ne copleşesc de foarte multe ori emoţiile negative. De aici încolo, se naşte ura şi furia. Iese monstrul din noi în faza de furie şi răzbunare. Aici îţi poţi pierde minţile. Şi ajungi să piezi totul. Este faza cea mai periculoasă. Această fază nu trece fără urmări. Dacă vedem că nu ieşim din asta, cel mai bine este să apelăm la un terapeut. 

Lidia Fecioru: "Te gândeşti cine te mai ia şi începi să-ţi faci mea culpa"

De multe ori mânia devine un pod către răzbunare. Este un pod foarte subţirel. În faza de negociere începe partajul. Cum şi când vedem copilul sau dacă ne putem împăca. Totul este în funcţie de cât de mult mai ţinem la partener şi cât preţ punem pe celălalt, dar şi cât de mult şantaj poţi face.  Oamenii când se depart, nu se despart de copii. Se despart ei doi. Copiii rămân copii. Copilul rămâne la mamă. El trebuie să rămână cu ea.

Trebuie să te detaşezi şi să te uiţi la viaţa ta ca la o tablă de şah. Pune-te pe tine în locul celui mai bun prieten.  Noi, femeile, intrăm într-o depresie cam prin faza de furie. Depresia la noi vine mai repede. Când a trecut negociere vedem că nu mai avem aceiaşi prieteni. Dacă rămâi şi fără casă, te gândeşti cine te mai ia şi începi să-ţi faci mea culpa. O să spui că este vina ta că ai fost prea orgolios. 

Acceptarea este ultima fază. Îţi asumi ceea ce ai făcut şi urmează să faci. Ca să ajungem aici, trebuie să accepţi celelalte capitole.", a spus Lidia Fecioru, în cadrul emisiunii Adevăruri ascunse.



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Romina Băluță | Categorie: Vedete


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel