Kim Kardashian poartă bijuteriile prințesei Diana. Vedeta a plătit aproape 200 000 de euro pentru un crucifix

Data publicării:

Kim Kardashian a achiziţionat la licitaţie un crucifix purtat de prinţesa Diana

Vedeta americană de reality TV Kim Kardashian a cumpărat crucifixul Attallah, un celebru pandantiv purtat de prinţesa Diana, la o licitaţie organizată miercuri la Londra, a anunţat casa de licitaţii Sotheby's.

Crucifixul Attallah, un luxos pandantiv realizat în anii 1920 de marele bijutier britanic Garrard, fusese purtat în mai multe rânduri de prinţesa Diana.

Acesta a fost vândut la licitaţie pentru suma de 163.800 de lire sterline (circa 187.000 de euro) în cadrul unei licitaţii organizate miercuri în capitala britanică.

Crucea de ametist, o varietate de cuarţ violet, a fost cumpărată de un reprezentant în numele vedetei Kim Kardashian, a confirmat Sotheby's.

 


Pandantivul, purtat de prinţesă la o gală caritabilă la Londra în 1987, a fost vândut pentru peste dublul preţului estimat. Crucifixul este decorat cu diamante de 5,25 carate.

"Bijuteriile deţinute sau purtate de prinţesa Diana sunt rareori disponibile pe piaţă, mai ales o piesă precum crucifixul Attalah, care este colorat, îndrăzneţ şi distinctiv", a declarat Kristian Spofforth de la Sotheby's înainte de vânzare.

"Într-o oarecare măsură, acest pandantiv neobişnuit este simbolul încrederii tot mai mari a prinţesei în alegerile sale vestimentare şi de bijuterii, în acel moment special din viaţa ei", a adăugat el.

Anul trecut, Kim Kardashian (42 de ani) a purtat rochia pe care Marilyn Monroe a îmbrăcat-o atunci când i-a cântat "Happy Birthday" preşedintelui Kennedy, în 1962, la celebra gală a Metropolitan Museum din New York.

Muzeul Ripley's, care deţine faimoasa rochie, a negat ulterior acuzaţiile potrivit cărora Kim Kardashian ar fi deteriorat-o, notează Agerpres.



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Maria Alexandru | Categorie: International


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel