Ilinca Vandici dă filtrele jos: instagram vs realitate

Data actualizării: | Data publicării:
Ilinca Vandici, foto instagram
Descriere foto: Ilinca Vandici, foto instagram

Ilinca Vandici este o personalitate cu un impact foarte mare asupra publicului. Ce spune vedeta despre filtre și modificările pozelor de pe rețelele de socializare

Ilinca Vandici, în vârstă de 34 de ani, a postat câteva rânduri despre falsitatea programele de modificări corporale.

”Realitate vs Instagram.  Trăim în era în care încă de mici, fetele și femeile trăiesc sub o presiune imensă pusă de societate, povara de "a fi frumoasa". Am început să ne raportăm de la vârste tot mai fragede la frumusețea pe care o vedem la TV, pe rețele de socializare sau în reviste. În prezent, rar mai este încurajată naturalețea și frumusețea autentică și tot mai des suntem determinante să ne aliniem "frumuseții la indigo" și să apelam la filtre, aplicații de editat poze și la operații estetice pentru că asa vedem la toate femeile care sunt declarate tipare ale frumuseții. Și eu am căzut în capcana aceasta și am ajuns în punctul în care nu m-am mai considerat frumoasa pentru ca nu arătam într-un anume fel și mi-am pierdut încrederea în sine. M-am găsit pe mine în punctul în care am stat să caut filtrul potrivit pentru a face un story, pentru că nu îmi mai plăcea cum arătam în realitate”, a transmis Ilinca Vandici pe contul ei de socializare.

 
 
 
 
 
Vezi această postare pe Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Realitate vs Instagram...➡️ Traim în era în care înca de mici, fetele și femeile trăiesc sub o presiune imensa pusa de societate, povara de "a fi frumoasa". Am început sa ne raportam de la varste tot mai fragede la frumusețea pe care o vedem la TV, pe rețele de socializare sau în reviste. În prezent, rar mai este încurajată naturalețea și frumusețea autentica și tot mai des suntem determinante sa ne aliniem "frumuseții la indigo" și sa apelam la filtre, aplicații de editat poze și la operații estetice pentru ca asa vedem la toate femeile care sunt declarate tipare ale frumuseții. Și eu am căzut în capcana aceasta și am ajuns în punctul în care nu m-am mai considerat frumoasa pentru ca nu arătam într-un anume fel și mi-am pierdut încrederea în sine. M-am găsit pe mine în punctul în care am stat sa caut filtrul potrivit pentru a face un story, pentru ca nu îmi mai plăcea cum arătam în realitate. Sunt convinsa ca nu sunt singura! Aceste filtre și aplicații sunt cea mai mare capcana, iti schimba fizionomia atât de tare încât la un moment dat crezi ca de fapt aia e normalitatea. Nu, normalitatea nu înseamnă nimic din toate acestea, normalitatea inseamna filtrul acela pe care îl vedem la persoanele pe care le urmărim în online, normalitatea nu înseamnă poza a doua de mai sus sau zecile de minute pierdute pe editatul fiecărei fotografii pe care o postam. Normalitatea înseamnă să fii TU! Sa fii frumoasa și sa ai încredere în tine așa cum ești, chiar dacă ai astăzi cearcăne de la noaptea nedormita sau riduri ce își spun povestea experiențelor prin care ai trecut. Haideti sa dam un exemplu adolescenților care iau contact cu lumea asta virtuală și sa le arătam ca sunt frumoși în felul lor. Fetele sa aibă din ce in ce mai multa încredere sa iasă pe strada nemachiate, sa se considere frumoase și dacă nu au 90-60-90 și sa se iubească asa cum sunt. Haideti sa ne iubim pe noi înșine asa cum suntem, cu imperfecțiunile noastre, fără filtre și aplicații! Eu încep de azi! Voi??? . . #realbeauty #reallife #realhumans

O postare distribuită de Ilinca Vandici (@ilinca.vandicioficial) pe

Reamintim că Ilinca Vandici este căsătorită cu Andrei Neacșu și împreună au un băiețel pe nume Zian. A luat foarte mult premii pentru sexualitatea pe care o transmite. 

Îi place să aibă grijă de sănătatea ei, iar sportul pe care îl face aproape zilnic se cunoaște prin fotografiile senzuale poatate chiar de vedetă, în mediul online. 



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Florentina Arcu | Categorie: Vedete


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel