„Era Kardashian s-a încheiat”. Generația Z s-a săturat de extravaganțele lor, de etalarea bogăției și de stilul lor de viață "fals”

Data publicării:

Domnia surorilor Kardashian ar putea lua sfârșit după mai bine de un deceniu de dominare a presei mondene.

Surorile Kim, Kourtney, Khloé, Kendall și Kylie, împreună cu mama lor Kris Jenner, au definit un întreg deceniu. Ele sunt emblematice pentru ascensiunea influencerilor din social media, au schimbat valurile lumii modei de nenumărate ori, ba chiar au devenit modelul de imagine corporală idealizată care a dominat anii 2010.

Pornind ca o familie din clasa de mijloc spre superioară, care a fost imediat îndrăgită pentru certurile și dramele de familie, dar și pentru disponibilitatea de a dezvălui extrem de mult din intimitate, familia Kardashian a fost cândva ușor de relaționat pentru public. Chiar și atunci când au acumulat averi colosale, peste majoritatea viselor cele mai sălbatice ale omului de rând, surorile au păstrat un nivel de interes datorită obsesiei societății pentru modul în care trăiesc cei bogați. 

Dar acum, fanii încep să se întrebe dacă nu cumva influența lor în declin se îndreaptă spre o dispariție prematură. Pe măsură ce faima lor a crescut la niveluri astronomice, au devenit mult mai greu de înțeles pentru oamenii obișnuiți, ceea ce a dus la ceea ce mulți numesc „căderea familiei Kardashian”, potrivit YourTango. 


Familia Kardashian devine irelevantă, iar fanii explică motivul

Pe rețelele de socializare, și anume TikTok, apar discursuri despre ceea ce se întâmplă cu brandul Kardashian. Este logic că o aplicație iubită de Generația Z și cunoscută pentru că privește în mod sincer și autentic viețile oamenilor obișnuiți ar trebui să se afle în fruntea unei campanii împotriva familiei Kardashian. Pe scurt, reprezintă tot ceea ce Gen Z nu mai vrea de la "influencerii" săi.

@thesensiblesnowflake End of Kardashian era? Let’s discuss #kimk #balenciaga #kyliejenneredit #narcissism #selfieculture #kardash #kardashians #overconsumption #materialism ♬ original sound - Gal Raffie

 

 

Familia Kardashian și-a făcut un nume prin monetizarea propriului nume. S-au extins de la reality TV și au intrat în industria modei și a frumuseții, după cum arată linia SKIMS a lui Kim și Kylie Jenner și Kylie Cosmetics a lui Kylie Jenner. Au mizat chiar și pe produsele de wellness, odată cu lansarea liniei de vitamine marca Lemme a lui Kourtney. 

Indiferent de produsele pe care le vând, familia Kardashian vinde mai ales o imagine - o imagine proprie, despre bogăție și despre cum o persoană normală ar putea să ajungă la o viață ca a lor.

 

Acum, era Kardashian ar putea lua sfârșit, deoarece oamenii vor să vadă celebrități cu vieți cu adevărat autentice.


Valoarea netă a lui Kim în 2023 este estimată la 1,7 miliarde de dolari, o cifră pe care majoritatea oamenilor din lume nici nu visează să o câștige. 

Dar nu doar finanțele surorilor în sine îi fac pe fani să se retragă, ci și atitudinea lor față de averea pe care o dețin

 

Într-un interviu acordat în 2022 pentru Variety, Kim a oferit o serie de sfaturi pentru femeile de afaceri - "Ridică-ți fundul și muncește. Se pare că nimeni nu vrea să muncească în zilele noastre", a continuat ea. "Trebuie să te înconjori de oameni care vor să muncească".

@aestheticc11113 #fyp #foryou #kardashians #jenner #kimkardashian #kourtneykardashian #khloekardashian #krisjenner #kendalljenner #kyliejenner #haileybieber #justinbieber #selenagomez #viral #trending ♬ Suspense, horror, piano and music box - takaya

Afirmația ei a fost aspru criticată de public, iar reacția în legătură cu „munca” a fost suficientă pentru a dovedi că publicul s-a săturat de atitudinile și ignoranța familiei. 

Kim și surorile ei își pot permite echipe extinse de bone, stiliști, antrenori personali și bucătari la domiciliu pentru a le face viața mai ușoară, un nivel de acces pe care majoritatea oamenilor obișnuiți  nu îl au.


După cum a remarcat un comentator de pe TikTok, Kardashians "obișnuiau să fie cunoscute pentru stabilirea tendințelor. Acum, tot ceea ce fac ele pare atât de produs, fals, ciudat".

Comentariile gazdelor de la For Life Podcast fac ecoul acestui sentiment, deoarece au remarcat că surorilor Kardashian "le este mai greu să țină pasul cu acest nou val de media, cu această nouă generație".


Familia Kardashian se luptă să rămână relevantă. Nu mai sunt noi. Nu mai sunt de ultimă oră. Iar oamenii sunt plictisiți de brandul lor, dacă nu chiar ofensați de ei, notează YourTango. 


Scandalul Balenciaga, tragedia de la Astroworld și lipsa de ingeniozitate

Mulți fani și-au pierdut încrederea în familia Kardashian atunci când Kim a fost implicată în scandalul Balenciaga, dar nu a reușit să taie în mod explicit legăturile cu linia de modă. Alții au simțit că răspunsul lor la tragedia de la Astroworld - în care 10 persoane au murit la un festival găzduit de Travis Scott, pe atunci iubitul lui Kylie Jenner - nu a fost unul potrivit.



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Maria Alexandru | Categorie: International


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel