Disney+ pregăteşte un serial despre David Beckham ca mentor al unor tineri fotbalişti

Data publicării:
David Beckham, sursa foto Instagram
Descriere foto: David Beckham, sursa foto Instagram

The Walt Disney Company EMEA a anunţat marţi că fostul internaţional David Beckham va fi protagonistul unui nou serial pregătit de platforma Disney+, intitulat "Save our quad", în care fostul jucător se va întoarce pe terenurile de fotbal din Londra unde s-a pregătit când era copil. 

Pe aceste terenuri, Beckham va avea rol de mentor al unei echipe de tineret de fotbal care luptă să supravieţuiască în campionatul intern.

Beckham alături de echipă, de antrenori şi de întreaga comunitate a fotbalului vor trăi "o aventură transformatoare care le va schimba vieţile pentru totdeauna", potrivit comunicatului difuzat de companie.

Starul din lumea sportului s-a arătat încântat să poată "face lumină" asupra tipului de fotbal pe care l-a practicat la începutul carierei sale.

"Am fost norocos, deoarece cariera mea a fost lungă şi plină de succese, iar acum am această minunată ocazie de a reda acestor comunităţi tot ceea ce m-au învăţat devenind mentorul lor", notează Beckham. "Să dezvolt şi să protejez talentul tinerilor este foarte important în fotbal", a precizat el, în declaraţii acordate Disney+.

Serialul va avea şase episoade de câte 35 de minute şi va fi o producţie a Marii Britanii, încadrată în eforturile companiei de a obţine, dezvolta şi a realiza titluri originale la nivel local, cu ambiţia de a crea 50 de producţii în Europa până în 2024, notează Agerpres. 

Cu peste o sută de titluri anunţate la evenimentul "Investor Day", Disney+ preconizează să lanseze aproximativ zece seriale derivate din universul Star Wars şi zece din universul Marvel, alături de alte 15 seriale în cadrul Disney live action, Disney Animation şi Pixar în următorii ani.



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Bianca Moldoveanu | Categorie: International


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel