Dieta Bikini. Slăbești rapid și sănătos, fără să te înfometezi

Dieta bikini, sursa pixabay/ autor Claudio_Scott
Descriere foto: Dieta bikini, sursa pixabay/ autor Claudio_Scott

Dieta YOU Bikini te ajută să slăbești în doar trei săptămâni, fără să te înfometezi vreun pic. Iată ce trebuie să mănânci.

Luni

Mic dejun: shake preparat la blender dintr-o ceaşcă de fructe de pădure (pot fi şi din cele congelate), o jumătate de banană şi 200 ml suc de merişor; un biscuite cu făină de ovăz, o lingură de brânzică de casă

Gustare de dimineaţă: 5 migdale, 5 nuci braziliene

Prânz: supă-cremă de mazăre verde sau salata cu ou: 1 ou fiert tare, feliat, frunze de diferite tipuri de salată, ardei roşu, ceapă verde, castravete şi dressing din ulei de măsline şi oţet balsamic

Gustare de după-amiază: o lingură de fructe goji

Cina: 200 g de pui la tigaie cu garnitură de spanac

Marţi

Mic dejun: shake preparat la blender din 2 linguri de fructe de pădure congelate, 200 ml lapte organic parţial degresat sau lapte de cocos, 1 lingură de iaurt natural, o jumătate de banană

Gustare de dimineaţă: 2 linguri de afine

Prânz: salata cu 100 g de somon la grătar cu ghimbir şi chilli

Gustare de după-amiază: suc de legume proaspăt

Cina: 100 g de peşte cu sos iute

 

Citește continuarea pe DC NEWS

Autorul articolului: Romina Băluță | Dată: 23 iun, 15:29 | Categorie: Diete
Get it on App Store Get it on Google Play