Cum scapi de bocajele mintale. Lidia Fecioru explică: "Problemele în viață vin din cauza unui blocaj în destin"

Data publicării:
Lidia Fecioru, foto Facebook
Descriere foto: Lidia Fecioru, foto Facebook

Bioenergoterapeutul Lidia Fecioru a dezvăluit cum să scăpăm de blocajele mintale, dar și care este cauza lor.

Invitată în emisiunea "Adevărul ascunse", bioenergoterapeutul Lidia Fecioru a explicat cum să scăpăm și să trecem peste anumite probleme care apar în viața noastră.

Potrivit acestei, majoritatea oamenilor se confruntă cu anumite probleme, iar sursa lor este chiar un blocaj al destinului.

"Trebuie să știți că nu poți, cu forța, nici să-i dai unui om, nici să-i iei din ceea ce ține de partea asta sufletească, energetică. Dacă omul nu-ți cere ajutorul înseamnă că nu vrea să fie ajutat în acel moment. Dacă nu îți cere ajutorul înseamnă că este pragul lui în destin pe care trebuie să-l treacă obligatoriu.

 

Are de învățat o lecție, care poate să fie și lecția umilinței. Dacă ești foarte cu nasul în sus și ți-e rușine să apelezi înseamnă că ai o problemă. E o lecție și asta", a spus Lidia Fecioru la Antena 3.

Mai mult decât atât, bioenergoterapeutul Lidia Fecioru a explicat de ce este bine să avem un țel în viață.

"Se spune că fără ţeluri şi fără termene nu ajungem la nimic. Dacă nu ne punem un ţel clar şi să ne stabilim şi un termen ajungem puturoşi şi leneşi. Puneţi dorinţa pe hârtiuţă, un ţel, o dată, nu sta să aştepţi pentru că un drum blocat duce nicăieri.

De aceea, drumul trebuie să ni-l stabilim şi să ne alegem oamenii cu care să ne înconjurăm când vrem să pornim, să ne alegem oamenii pentru că oamenii sunt de multe ori, de două feluri: de conjunctură şi cei care rămân adevăraţi lângă noi. Chiar dacă nu stăm toată ziua să vorbim, dar ştim mereu că sunt acolo". , a mai spus Lidia Fecioru.



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Romina Băluță | Categorie: Sanatate


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel