Cum să-ți proiectezi propriul copil, înainte de a-l concepe. Profesorul Dumitru Constantin Dulcan explică: „ Cu 6, 8 luni înainte, ei trebuie să își pregătească viitoarea ființă”

Data actualizării: | Data publicării:
Sursa foto: Constantin Dulcan, captură YouTube Fain & Simplu
Descriere foto: Sursa foto: Constantin Dulcan, captură YouTube Fain & Simplu

Medicul neurolog și psihiatru Dumitru Constantin Dulcan a dezvăluit cum putem că ne proiectăm  propriul copil, înainte de a-l concepe.

Prof. Univ. Dr. Dumitru Constantin Dulcan este considerat unul dintre cei mai buni neurologi și psihiatri din țara noastră. Pe lângă cariera de excepție în medicină, și-a dedicat timpul pentru a împărtăși cu publicul cunoștințele sale, pentru a le expune oamenilor cum pot rămâne sănătoși mai mult timp. Recent, acesta a fost invitat în emisiunea „Fain & Simplu”, cu Mihai Morar, acolo unde a dezvăluit cum putem că ne proiectăm  propriul copil, înainte de a-l concepe.

Cum să-ți proiectezi propriul copil, înainte de a-l concepe

Medicul Dumitru Constantin Dulcan a precizat că este foarte important ca viitoare mămică să renunțe la vicii, înainte de a concepe un copil. Totodată, acesta a subliniat faptul că ambii parteneri trebuie să își dorească acel copil, iar  cu ”6, 8 luni înainte, ei trebuie să își pregătească viitoarea ființă și să îl vizualizeze”. 

”Poți să fii inginer genetic al propriului tău copil. Lucrurile stau așa. Mai întâi, pionul principal e mama. Să se lase de alcool, să se lase de fumat și, contează enorm de mult, de conflicte. Al doilea, cei doi parteneri trebuie să fie de acord ca ei să aibă un copil. Am văzut că deja și OMS, și oamenii de știință, în clipa de față, gândesc același lucru, care mie mi s-ar fi părut altfel, o fantezie. 6, 8 luni înainte, ei trebuie să își pregătească viitoarea ființă și să îl vizualizeze. Poți să știi că, de pildă, cu 3-4 luni înainte, prin vise i se spune numele copilului, mamei?  Dar să zicem că mama îi spune că îl cheamă, pe nașul îl cheamă Ion, dar i se spune că trebuie să fie Alexandru. O să-l cheme Ion Alexandru. O să fie și, și.  Deci, faptul că noi proiectăm acest copil, care devine o ființă în virtutea minții noastre, de fapt, noi creăm un câmp de forțe. Să ne înțelegem, noi venim din câmp de forțe. Conștiința este un câmp de forțe. Nu este fizică. Nu este structurată fizică. Este un câmp de forțe. Totul este forță.” a spus Dr. Dumitru Constantin Dulcan.

Dr. Dumitru Constantin Dulcan: ”Adevărul absolut este dincolo de noi”

”Dacă Universul pleacă de la o conștiință non-fizică asta înseamnă, deci, că cel puțin în sensul acesta ex nihilo nihil, grecii nu aveau dreptate, pentru că întrebarea este ”de unde venim? ” Dacă spațiul și timpul și energia au apărut odată în momentul acestui Big Bang, să zicem în momentul acela, de unde vine această energie? Eu spun următorul lucru, noi nu uzăm decât de adevăruri parțiale. Adevărul absolut este dincolo de noi. Nu-l vom ști niciodată. Niciodată nu vom ști cum a fost creat Universul, admitem după religie, ființă divină, putem să-i spunem orice altceva. N-are niciun fel de importanță, decât dacă admiți că Universul este infinit și că Universul este inteligent. Și atunci vorbim de cicluri de extensie și de contracție la infinit. Dar dacă asta s-ar întâmpla, atunci înseamnă că sensul unui ciclu care e de apreciat la circa 103 miliarde, sensul acela prin care noi câștigăm foarte multă informație de civilizație, în momentul contracției s-ar pierde. Ei bine, nu” Această informație pe care noi o obținem prin civilizație este preluată  de celălalt Univers. Cu alte cuvinte, după opinia mea, acel ceva de dincolo de noi, evoluează odată cu noi. Deci, Universul evoluează odată cu ființa umană, cu civilizația umană. Și mie mi se pare că toate lucrurile aceste au sens. ”, a  mai spus Dr. Dumitru Constantin Dulcan în cadrul podcastului „Fain & Simplu”, cu Mihai Morar. 

 



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Romina Băluță | Categorie: Lifestyle


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel