Cum să scapi de răul de mașină. Cele mai bune remedii naturiste

Imagine cu caracter ilustrativ, sursa unsplash
Descriere foto: Imagine cu caracter ilustrativ, sursa unsplash

Răul de mișcare poate provoca simptome care variază de la greață ușoară până la amețeli, transpirație și vărsături. Există lucruri pe care le puteți face și care vă pot ajuta aproape imediat, dacă vă este rău de mașină. 

Acționând rapid prin schimbarea poziției sau prin distragerea atenției atunci când observați pentru prima dată răul de mișcare poate ajuta la ameliorarea simptomelor înainte ca acestea să devină severe.

Preia controlul

Oamenii de știință cred că răul de mișcare este cauzat atunci când mișcarea pe care o văd ochii dvs. este diferită de mișcarea pe care o simte urechea internă. Dacă sunteți la volanul mașinii, aceste simțuri se pot conecta mai bine.

Îndreptați-vă privirea spre direcția în care mergeți

Dacă șofatul nu este o opțiune, întoarceți-vă cu fața spre direcția în care călătoriți. Din nou, acest lucru poate ajuta la deconectarea dintre simțul vizual și urechea internă. Unii oameni raportează că așezarea pe scaunul din față reduce simptomele. Într-o mașină, luați în considerare posibilitatea de a schimba locurile din spate cu cineva din față.

Priviți la orizont

Concentrarea asupra unui obiect staționar din depărtare este o altă tactică care ajută la stimularea vizuală. Din nou, este posibil să fie nevoie să vă mutați pozițiile în vehiculul în care călătoriți.

Schimbați pozițiile

Unii oameni consideră că statul întins  ameliorează răul de mișcare. Pentru alții, statul în picioare poate fi o poziție mai bună. Opțiunile dvs. vor depinde de tipul de călătorie, așa că experimentați pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dvs. Dacă vă aflați într-o mașină, sprijinirea capului pe tetieră vă poate ajuta prin diminuarea mișcărilor capului.

Luați puțin aer

Lasați în jos un geam sau ieșiți în aer liber dacă vă copleșește răul de mișcare. Dacă vremea sau modul de deplasare nu vă permite, întoarceți gurile de aerisire spre dumneavoastră sau luați în considerare posibilitatea de a folosi un ventilator pentru a vă sufla aer pe față. Fumul de țigară poate, de asemenea, să vă înrăutățească starea de rău.

Mănâncă biscuiți

Mâncatul unei gustări ușoare, cum ar fi biscuiții, poate atenua greața. Alimentele grele, grase sau acide vă pot înrăutăți starea de rău, deoarece sunt greu de digerat. Planificați din timp dacă opririle în drumurile pe care le faceți în timpul călătoriilor dvs. oferă mai ales opțiuni de fast-food. Alte opțiuni bune de gustări sunt cerealele, pâinea,, merele și bananele.

Beți apă 

Înghițiturile de apă rece poate, de asemenea, să atenueze greața. Săriți peste băuturile cu cofeină, precum cafeaua și anumite sucuri, care pot contribui la deshidratare și agrava greața. Alte alegeri bune includ laptele și sucul de mere, potrivit healthline.com

Autorul articolului: Romina Băluță | Dată: 10 sep, 09:37 | Categorie: Sanatate
Get it on App Store Get it on Google Play