Cum prevenim obezitatea la copii. Alexander Florescu: „Ei pot da jos până la 7, 8 kilograme, chiar și mai mult”/ EXCLUSIV

Data actualizării: | Data publicării:
Sursa foto: Alexander Florescu, Spectacola
EXCLUSIV
Descriere foto: Sursa foto: Alexander Florescu, Spectacola

Alexander Florescu, instructor de fitness, a dezvăluit, în exclusivitate pentru Spectacola, cum prevenim obezitatea la copii.

Alexander Florescu, instructor de fitness, a fost invitatul Andreei Cercel, în noua ediție a emisiunii „Pastila de frumusețe”, acolo unde a dezvăluit cum prevenim obezitatea la copii.

Cum prevenim obezitatea la copii

Alexander Florescu ne-a mărturisit că s-a dat drumul unui program, numit „Vreau să cresc sănătos”, acolo unde și-au propus să ajute copiii care se confruntă cu kilogramele în plus. Acolo, cei mici vor avea parte de ore de sport, de nutriție, dar și de psihologie. 

„Programul se numește „Vreau să cresc sănătos”, a fost lansat pe data de 3 martie și acum îl vom desfășura. Se adresează copiilor cu probleme de greutate, copii cu vârste cuprinse între 6 și 15 ani, unde descoperim că au un grad de obezitate destul de ridicat și atunci noi va trebui să intervenim. Programul are la bază ore educative pentru ei, cum ar fi: partea de sport, nutriție, psihologie, gastronomie. Aceste servicii pe care noi vrem să le facem, aceste ore educative îi vor ajuta să scape de de kilogramele în plus. Noi ajutăm copiii care nu au posibilitate să facă sport și, bineînțeles, plecăm de la teste de efort, le facem o evaluare tuturor copiilor. Avem undeva la 150 de copii înscriși la acest program și vrem să aibă cele mai bune rezultate. Cu siguranță vom reuși în 30 de zile să îi ducem pe acești copii către direcția aceasta, adică să aibă un stil de viață sănătos.

O să începem cu testele de efort, o să evaluăm fiecare copil în parte, vedem nivelul fizic pe care îl are, ca noi să știm ce program de sport poate face, la ce intensitate poate face, în așa fel încât să reziste, să nu îl obosim prea tare și să-l aducem la forma inițială la care el ar fi trebuit să fie. Pe partea de nutriție, colaborăm cu nutriționiști, le punem un plan de nutriție personalizat pentru fiecare copil, în funcție de doleanțele fiecăruia, pentru că trebuie să adaptăm acest plan de nutriție fiecărui copil, în funcție de nivelul pe care îl are el, ce mănâncă, ce posibilități au părinții acasă, astfel încât să-și atingă propriul obiectiv și să scape de kilograme. El poate scăpa până la 7, 8 kilograme, chiar și mai mult în această perioadă, dar asta doar dacă va ține concret planul pe care noi îl punem la dispoziție. ” ne-a spus Alexander Florescu. 

Alexander Florescu: „Încercăm să fie totul dinamic și cât mai atractiv”

Este foarte importantă și partea de psihologie, unde noi trebuie să avem mare grijă cu fiecare copil, să-l evaluăm, să vedem dacă există o problemă emoțională, dacă provine dintr-un mediu nefavorabil. Acolo este consiliat de psiholog, vom găsi exact problema pe care o are și noi încercăm să-l îndreptăm, să-i oferim orele de care are nevoie pentru a-i îmbunătăți starea de spirit, pentru a-l putea face să facă sport și pentru a-l motiva. 

Cea mai importantă este partea de gastronomie unde, cu chefi celebrii, încercăm să-i învățăm pe copii cum să gătească, să-i educă, să le arătăm exact câte calorii are un aliment, cum ar trebui să combine alimentele respective și cu suma de bani pe care o au de la părinți își pot face o listă de cumpărături, astfel încât să nu iasă din grafic.

Copiii sunt foarte receptivi, mai ales dacă le oferi și câte o recompensă, de fiecare dată și îi motivezi. Antrenamentele pe care noi le punem la dispoziție sunt antrenamente dinamice și nu plictisitoare, ca să-i ajutăm să vină în continuare să facă sport, iar prin metodele nutriționistului și ale psihologului încercăm să fie totul dinamic și cât mai atractiv. 

Vezi interviul integral mai jos: 



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Romina Băluță | Categorie: Sanatate


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel