Connect-R și Misha, adevărul despre relația lor după divorț: „Noi am evoluat foarte mult împreună”

Data publicării:
Connect-R, sursa instagram
Descriere foto: Connect-R, sursa instagram

Connect-R și Misha au ales să pună capăt căsniciei, dar au rămas în relații foarte bune după divorț. Care este secretul prieteniei lor?

Connect-R este unul dintre cei mai apreciați artiști din țară. Chiar dacă divorțul de Misha a fost foarte mediatizat, cei doi au ales să nu își spele rufele în public. Despărțirea dintre Connect-R și Misha a fost una dintre cele mai pașnice din showbiz-ul românesc. Cum de au reușit cei doi să rămână în relații bune după divorț?


„Comunicarea este foarte importantă. Dacă ești un om sincer și îți cunoști defectele, totul devine ușor. Foarte multe persoane și-au spălat rufele în public. Eu asta vorbeam și cu ea, timpul trece, iar declarațiile rămân peste ani și e urât să le vadă copiii.


Noi am evoluat foarte mult împreună, iar cel mai important lucru pe care l-am învățat împreună este că, indiferent dacă ești într-o relație sau închei o relație, este vorba despre tine și doar despre tine. Tu trebuie să analizezi, să tragi concluzii unde și de ce ai greșit sau cum ai fost în relația cu celălalt. Nu e niciodată despre celălalt, este despre tine”, a declarat Connect-R pentru viva.ro. 


Chiar dacă de-a lungul timpului în spațiul public au apărut mai multe zvonuri conform cărora cei doi s-ar fi împăcat, artistul infirmă aceste lucruri. Artistul a fost cel care a confirmat că încă locuiește în aceeași casă cu soția lui. Chiar dacă cei doi încă nu s-au împăcat, artistul spune că încă are o urmă de speranță. 


„Merg pe principiul niciodată să nu spui niciodată, dar am învățat să nu mai am așteptări”, a mărturisit artistul atunci când a fost întrebat dacă lucrurile dintre el și Misha sunt sau nu total încheiate. 



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Bianca Moldoveanu | Categorie: Vedete


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel