Comedia de acţiune ''Hitman's Wife's Bodyguard 2'', pe primul loc în box-office-ul nord-american, în pofida recenziilor catastrofale

Data actualizării: | Data publicării:
Salma Hayek, foto Facebook
Descriere foto: Salma Hayek, foto Facebook

În pofida recenziilor catastrofale, comedia de acţiune "Hitman's Wife's Bodyguard 2" s-a instalat pe prima poziţie a box-office-ului nord-american în weekendul trecut, detronând filmul horror "A Quiet Place Part II"

Continuarea filmului "The Hitman's Bodyguard" (2017), pelicula îi reuneşte din nou pe Ryan Reynolds, Samuel L. Jackson şi Salma Hayek, primul în continuare în rolul unui bodyguard aflat în slujba unui asasin plătit şi a soţiei sale.

Pentru primul său weekend în cinematografe, comedia a obţinut încasări de 11,6 milioane de dolari în cinematografele din Statele Unite şi Canada de vineri până duminică şi de 17 milioane de la lansarea sa joi, luând în calcul avanpremierele.
 

 

El devansează astfel "A Quiet Place Part II", în regia lui John Krasinski, cu încasări de 9,4 milioane de dolari în weekend şi de 125 milioane în patru săptămâni de proiecţii în cinematografe.
 

 

Weekend-ul a fost privat de o lansare majoră, în aşteptarea sosirii vineri a primului blockbuster al verii, "Fast and Furious 9", care a obţinut deja încasări de 292 de milioane de dolari în restul lumii.
 

 

Înaintea lansării unor blockbustere ca "Fast and Furious 9", "Black Widow" şi "Suicide Squad", ultimul weekend de primăvară a fost dedicat continuărilor, "Peter Rabbit 2: The Runaway" ajungând astfel pe al treilea loc al podiumului, cu încasări de 6,1 milioane de dolari în weekend şi de 20,3 milioane în două săptămâni de proiecţii pe marile ecrane.
 

 

O altă parte a unei saga, al treilea opus al francizei "Conjuring", "The Conjuring: The Devil Made Me Do It", se plasează pe poziţia a patra, cu 5,1 milioane de dolari obţinuţi în weekend şi 53,5 de milioane după trei săptămâni în cinematografe.
 

 

Ultimul lungmetraj Disney, "Cruella", îl urmează îndeaproape pe poziţia a cincea, la o diferenţă de doar 50.000 de dolari, cu încasări totale de 64,7 milioane de la lansarea sa la sfârşitul lunii mai, notează Agerpres.

 



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Maria Alexandru | Categorie: Cinematografie


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel