Celebritatea la 16 ani. Iuliana Beregoi, despre cum a cunoscut SUCCESUL

Data actualizării: | Data publicării:
Iuliana Beregoi, foto instagram
EXCLUSIV
Descriere foto: Iuliana Beregoi, foto instagram

Iuliana Beregoi, fenomenul din Republica Moldova care a cucerit internetul, astăzi a vorbit, la INTREVIURILE SPECTACOLA , despre succesul pe care îl are.

De la vârsta de cinci ani, Iuliana Beregoi  a fost doritoare de scenă, iar astăzi trăiește visul cu propriul ochi. Cunoscută de ”GENERAȚIA Z” prin ceea ce face, vedeta Tiktok-ului a ajuns să aibă peste 1 milion de vizualiări la videoclipurile ei. 

Pe lângă muzică și dans, Iuliana a lansat și filmul ”Lara”, unde protagonista filmului este chiar ea. 

”Am lansat sezonul 3 din primăvară, doar că a fost o lansare sub formă de carte. Acum am lansat filmul pe Youtube, pe canalul de Youtube, și în sfârșit, de data aceasta, venim cu o super surpriză pentru toți fanii noștri, și anume că filmul va fi difuzat o dată pe săptămână, față de celelalte sezone când episoadele erau difuzate o dată pe lună”.

Întrebată cum a venit succesul către ea, Iuliana a răspuns:  ”Succesul a venit după ce am lansat piesa ”Vina mea”, unde managerii mei m-au întrebat dacă mi-aș dori s[ joc într-un serial, să fiu actrița principală și atunci eu logic nu am spus nu, am spus logic că da. Atunci au văzut entuziasmul și dorința în ochii mei și am început să filmăm. ”

”Primul episod a avut un mare succes, aici vorbim de primul episod pe locul 1 în trending, și atunci eram de genul ce facem mai departe, că filmasem doar un episod, scenariu nu avem, nu avem nimic. Și așa ne-am organizat foarte repede, până am ajuns aici, la sezonul 3 din filmul LARA. Nu am cursuri de actorie, nu m-am priceput de la început, dar dorința s-a văzut în cohii mei și de aici a venit totul de la sine”. a declarat Iuliana.



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Florentina Arcu | Categorie: Vedete


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel