Cea mai simplă rețetă pentru un mic dejun sănătos: Omletă cu avocado

Avocado, foto unplash
Descriere foto: Avocado, foto unplash

Într-o porție de 100 de grame de avocado se găsesc 160 de calorii, 2 grame de proteine și 15 grame de grăsimi, dintre care cea mai mare parte o reprezintă grăsimile monosaturate, 10 grame, benefice pentru sănătate.

INGREDIENTE

2 ouă, 1 lingură de iaurt sau smântână, 1 lingură de ulei de măsline extravirgin, 1 avocado copt, de mărime medie, 1 roșie și brânză cheddar

MOD DE PREPARARE

Taie miezul de avocado și roșia în cubulețe. Pune tigaia pe foc și toarnă o lingură de ulei. După ce s-a încins uleiul, sparge cele două ouă direct în tigaie și amestecă încontinuu. Când sunt aproape gata, adaugă iaurtul sau smântâna și amestecă. La final, adaugă cubulețele de roșii și avocado și mai lasă câteva secunde la foc mic. Condimentează cu sare și piper după gust și rade brânza cheddar deasupra.

POFTĂ BUNĂ!

Autorul articolului: Florentina Arcu | Dată: 12 dec, 09:51 | Categorie: Vedete
Get it on App Store Get it on Google Play