Carmen Brumă, despre cum să nu ne îngrășăm de SĂRBĂTORI: Are legătură cu momentul zilei

Sursa foto: Carmen Bruma, instagram
Descriere foto: Sursa foto: Carmen Bruma, instagram

Carmen Brumă a dezvăluit cum ținem kilogramele la distanță, în perioada sărbătorilor.

Carmen Brumă le-a dat fanilor săi cele mai bune sfaturi pentru a evita depunerea kilogramelor în plus, în perioada sărbătorilor.

”1. O regulă de bază de care ar trebui să țineți cont, mai ales în această perioadă, are legătură cu momentul zilei în care alegeți să consumați alimente periculoase pentru siluetă.

Dacă vreți să mâncați cozonac, prăjituri, gogoși, cartofi prăjiți, salată de boeuf, biscuiți încercați să le mâncați în prima parte a zilei, până în ora 15. În acest fel îi veți da organismului șansă de a consuma energia provenită din alimentele respective, nu să o stocheze sub formă de grăsime.

2. Masa de seară ar trebui să conțină obligatoriu o salată din legume proaspete și să fie cu 2-3 ore înainte de a va culca. Datorită conținutului de fibre, senzația de sațietate va apărea mult mai repete și veți mânca mai puțin fără să percepeți acest lucru că pe o restricție.

3. Când încălziți sarmalele faceți-o într-un vas separat în care puneți o cană de apă, astfel încât toată grăsimea care iese din ele să rămână în cratiță. Nu uitați de ardeiul iute care are proprietatea de a crește arderile 2-3 ore după masă, prin urmare consumați-l fără rețineri. O sarma din carne de porc gătită cu slănină poate ajunge la 250-300 de cal., iar una din carne de pui sau curcan cu foarte puțin orez are aprox. 100-150 cal.

Eu am făcut anii trecuți sarmale cu quinoa în loc de orez. Quinoa se digera ușor și are o cantitate mai mare de proteine în comparație cu orezul. Dacă sarmalele pe care le-ați consumat au fost foarte grase și combinate cu multă pâine sau mămăligă, puteți să beți după masă o cană cu ceai verde cald.

Conține antioxidanți, care împiedică formarea radicalilor liberi, și are un ușor efect diuretic și laxativ. Dacă adăugați și o plimbare în ritm alert timp de o oră, daunele excesului vor fi diminuate considerabil. 

4.Nu consumați fructe proaspete sau uscate și oleaginoase (caju, migdale, alune, arahide etc)  pe lângă dulciurile tradiționale ci ÎN LOC DE aceste. Dacă mâncați cozonac sau prăjituri renunțați la fructe.

Singura excepție e ananasul crud care intensifică arderile (nesemnificativ) și ajută digestia. Atenție, asta nu înseamnă că mâncați un ananas întreg după masă ci doar câteva cubulețe (30-50 grame). 

5. Mișcarea zilnică este singură soluție pe care o aveți dacă vreți să mâncați orice și să nu vă îngrășați”, a scris Carmen Brumă pe blogul său. 



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Romina Băluță | Dată: 07 apr, 09:15 | Categorie: Sanatate
Get it on App Store Get it on Google Play