Care sunt cele mai prefăcute zodii. Nu poți avea încredere în ele

Data actualizării: | Data publicării:
Imagine cu caracter ilustrativ, sursa pixabay
Descriere foto: Imagine cu caracter ilustrativ, sursa pixabay

Încrederea este un dar extrem de prețios așa că ar trebui să ai mare grijă cui o oferi. Iată care sunt cele mai prefăcute semne zodiacale.

1.  Berbec

Berbecul pretinde că este un semn zodiacal loial, dar acțiunile sale sunt uneori foarte discutabile. Par destul de prietenoși, dar nu stau pe gânduri atunci când observă o oportunitate de a avansa, chiar dacă asta înseamnă să-și trădeze cei mai buni prieteni.

2. Gemeni

Gemenii nu sunt întotdeauna loiali. Personalitatea Gemenilor este cu siguranță una la care toată lumea trebuie să fie atentă. Acești oameni sunt actori desăvârșiți și nu au nicio problemă în a se comporta ca cel mai bun prieten al tău într-o săptămână și să-ți întoarcă spatele în următoarea.

3. Leu

Leii sunt niște oportuniști desăvârșiți. Nu că Leii sunt răi, dar sunt de fapt foarte nestatornici și li se poate întoarce capul cu ușurință. Personalitatea Leului este hotărâtă și vrea să urce în vârf, motiv pentru care, atunci când un lucru bun le iese în cale, nu se vor abține să renunțe la prietenii lor.

4. Scorpion

Scorpionul este total sălbatic. Cu o personalitate atât de imprevizibilă și misterioasă, este greu de anticipat ce ar putea face Scorpionul, deși, când vine vorba de prietenie, nu te baza pe loialitatea lor. Scorpionul este mult prea ambițios pentru a pune pe primul loc prietenia și sentimentele altora.

5. Pești

Peștii sunt acei prieteni care te vor înjunghia pe la spate, în timp ce îți zâmbesc. Pești este unul dintre cele mai superficiale  semne zodiacale, ceea ce explică de ce se prefac că sunt buni prieteni, deși în realitate caută modalități de a te doborî.



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Romina Băluță | Categorie: Horoscop


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel