Brighitte Sfăt, dată în judecată de Philipp Plein. De la ce a pornit totul

Data actualizării: | Data publicării:
Brigitte Pastramă și Philipp Plein, sursa instagram/ colaj foto
Descriere foto: Brigitte Pastramă și Philipp Plein, sursa instagram/ colaj foto

Celebrul designer german Plein Philipp Patrick Hannes  a dat în judecată o firmă deținută de Brigitte Sfăt. 

Plein Philipp Patrick Hannes, unul dintre cei mai cunoscuți designeri din lume a decis să dea în judecată o firmă deținută de Brigitte Sfăt, după ce bruneta a fost acuzată că și-ar fi promovat magazinul pe care l-a avut, folosindu-se de sigla acestuia.

Celebrul designer a cerut ca vedeta să nu se mai folosească de însemnele brandului său, deși articolele vestimentare erau originale. Acesta  a depus la judecătorie o corespondență pe care ar fi avut-o cu Brigitte, în care refuză francizarea afacerii lui către brunetă.

“Mai arată că la dosar au fost depuse două e-mail-uri în care s-a purtat o corespondență între o persoană fizică, cel mai probabil doamna Brigitte S___, administratorul celor două pârâte, și o altă persoană despre care se susține că ar fi reprezentantul reclamantului, în care se bucură de calitatea de clientă a acelui magazin, ceea ce demonstrează cunoștință directă și intenția cu care au operat. Din al doilea e-mail ar reieși fracționată că acea persoană ar fi dorit să obțină o franciză, dar a fost refuzată”, se arată în dosarul aflat pe rol la Curtea de Apel București, potrivit wowbiz.ro.

Philipp Plein a cerut ca numele brandului său să nu mai apară în vitrina spațiului deținut de Brigitte Sfăt pentru ca oamenii să nu creadă că este magazinul lui oficial.

“Toate acestea conduc la intenția urmărită de pârâte, de a crea această falsă asociere cu niște produse ale reclamantului și transferul acestui magnetism al mărcilor notorii, în sensul în care doamna Brigitte S___ s-ar fi dorit a fi ambasadoarea modei, sau a haute couture-ului. Toate campaniile de publicitate și toate magazinele sunt operate după un manual extrem de strict și din acest motiv nu există nicăieri în București, în afara magazinelor, francizate, sau operate direct de concurenți, o altă activitate de promovare de felul celei săvârșite de pârâte”, se mai arată în dosar.



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Romina Băluță | Categorie: Vedete


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel