Ați văzut Teambuilding? Cu ce alt film a fost încurcată celebra producție. Bulai dă verdictul: Eu sunt un critic și am urmărit atent

Data actualizării: | Data publicării:
Teambuilding
Descriere foto: Teambuilding

Filmul Teambuilding domină topurile pe Netflix. Producția românească care îi are protagoniști pe comediantul Cosmin Nedelcu (Micutzu) și pe Matei Dima (BRomania) se află de câteva zile în centrul tuturor discuțiilor de pe internet.

Comedia care parodiază viața în corporații a „spart toate topurile”, iar subiectul nu avea cum să lipsească din podcastul săptămânal Nod în Papură realizat de jurnalistul Val Vâlcu și sociologul Alfred Bulai la DC News TV.

În discuția purtată, Val Vâlcu a admis că a încurcat filmul Teambuilding cu o altă producție românească, e vorba de Legații, care îl are protagonist pe Smiley și se desfășoară pe un scenariu asemănător, la munte.

Sociologul și profesorul Alfred Bulai, un critic în ceea ce privește cinematografia, a urmărit cu atenție Teambuilding și a dat verdictul: Filmul e unul bun, chiar dacă e făcut după o rețetă americană și nu e vreo capodoperă. 

Bulai a făcut câteva precizări în cadrul podcastului:

„Eu sunt un critic, dar filmul e bun, inclusiv scenariul, regia, montajul. Evident, e o rețetă după mai multe modele de filme americane. Dar e decent. Micutzu, actor de stand up comedy, joacă foarte bine rolul. Filmul dă un orizont de speranță că se poate și pe viitor.            

E după rețete clasice, dar mie mi-a plăcut că e și puțină critică la adresa capitalismului și corporațiilor. Mi s-a părut un film bun, nu o capodoperă. E făcut după o rețetă, dar asta nu e o tragedie, toată lumea face asta. Față de alte producții românești din ultima vreme filmul e făcut bine și te ține în priză”, a precizat Alfred Bulai.

 

Vezi continuarea pe DC News.



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Maria Alexandru | Categorie: Cinematografie


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel