Adina Buzatu pornește „CRUCIADA” împotriva hainelor cu brand-ul la vedere: Înșelătoria merge și mai departe

Data actualizării: | Data publicării:

Adina Buzatu lansează campania #faralogodarcueticheta. Acțiunea are scopul de a-i ajuta pe mileniali (născuți între 1981-1995) să conștientizeze că hainele cu logo-uri de-o șchioapă sunt expresia unui stil mediocru. 

Cât de înșelătoate este strategia de etalare a brandului și de ce persoanele care le aleg riscă depersonalizarea, ne explică Adina Buzatu.

   “Purtarea unui tricou pe care scrie mare numele unui brand nu face altceva decât să depersonalizeze. E ca și cum, în acel moment, cel care îl poartă strigă în gura mare ”Uite de la ce brand mi-am cumpărat! Sunt bogat!“

    Ceea ce nu știu mulți dintre cei care cumpără logo-uri este că aceste linii de produse ale brandurilor de lux nici măcar nu fac parte din colecțiile lor de calitate. Acest trend cu logomania a fost creat în anii ’90 pentru a crește vânzările brandurilor pentru mass market (n.red. – termenul ”piață de masă” se referă la o piață pentru bunuri produse pe scară largă), prin crearea unor linii de produse de o calitate medie, nicidecum premium, cu scopul de a fi vândute celor care nu își permit să cumpere un produs premium.

   Ceea ce vă transmit prin această campanie este faptul că stilul nu are absolut nicio legătură cu logomania. Dimpotrivă, aceste nume de branduri aruncate în ținută dezechilibrează întregul concept de rafinament. Hainele bune sunt cele care au materiale de o calitate superioară, au croieli și cusături la detaliu. Acestea sunt piesele care se observă de la distanță, mult mai bine decât cele cu logo-uri, datorită croielilor impecabile, pigmenților perfecți de culoare, detaliilor simple dar de impact.

      Stilul personal se construiește și spune foarte multe despre o persoană. Hainele bune sunt cele care au croieli și cusături la detaliu, cele care ne reprezintă și ne fac să ne simțim bine atunci când le purtăm.

    Îndrăzniți să vă construiți propriul stil!

Mergeți în magazine, alegeți piese fără să vă uitați la brand și vedeți cum vă vin. Apoi verificați dacă acestea fac parte din colecția unui brand de renume. O să rămâneți surprinși ce combinații veți găsi. Continuați pe acest drum și trasați-vă stilul vestimentar personal #faralogodarcueticheta”, îndeamnă Adina Buzatu.

 



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Georgiana Ioniţă | Categorie: Vedete


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel